
Casix zorgt door middel van videobellen voor persoonlijk contact met de huurder en stelt de huurder in staat foto’s te maken. Het opnamerapport wordt door de mutatieopzichter afgerond en kan door de huurder digitaal op afstand ondertekend worden. Daarnaast kan met deze software het reparatieproces worden versneld door de beeldherkenningstechniek. Zo kan er op basis van foto’s van gebreken data-gedreven beslissingen worden gemaakt ten aanzien van het uitvoeren van reparatieverzoeken. De technologie ontlast de gebruikers hier flink mee, waardoor processen worden geoptimaliseerd en de kwaliteit van de dienstverlening verbetert.
Om ook in de toekomst de Casix gebruikers zo goed mogelijk van dienst te zijn, is er vorig jaar de Casix Gebruikersgroep opgericht. Via deze groep kan er heel nauw geluisterd worden naar de wensen van de gebruikers en kan Casix op basis hiervan waardevolle producten blijven ontwikkelen.
Woningopname op afstand
In deze tijd zijn online werken en werken op afstand de norm geworden en biedt Casix corporaties de helpende hand met de ‘Woningopname op afstand’. Met deze module kunnen de Vooropname, Eindopname en Sleuteluitgifte samen met de huurder volledig online gedaan worden.
Ontdek de mogelijkheden tijdens onze webinar over de ‘Woningopname op afstand’ op 17 december om 9.00 uur.
U kunt zich inschrijven door een e-mail te sturen naar marketing@casix.nl